انتخاب چهاردهم

رئیس و نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق در پیام‌هایی جداگانه پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفتند.

پیام تبریک رئیس ونخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق به رئیس جمهور منتخب

به گزارش قدس آنلاین رئیس و نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق با ارسال پیام‌هایی جداگانه انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید کشورمان را به وی تبریک گفتند.

«نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق در پیام خود ضمن تبریک به دکتر پزشکیان تاکید کرد که اقلیم کردستان عراق خواهان توسعه و تداوم روابط تاریخی و دوستانه با ایران است.

«مسرور بارزانی» نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق نیز در پیامی جداگانه ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان به مناسبت انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران بر اهمیت تقویت و توسعه روابط میان ایران و اقلیم کردستان عراق در زمینه‌های گوناگون تاکید کرد.

گفتنی است سران کشورهای مختلف منطقه و جهان امروز شنبه با ارسال پیام‌هایی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ایران را تبریک گفتند.

دکتر مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی ماخوذه، پیروز شد. سعید جلیلی دیگر نامزد این انتخابات نیز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رأی را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.